Outlook לא מתחבר לאחר שינוי סיסמה
עבור משתמשי tauex – לאחר שינוי סיסמת משתמש ה-tau, אמור לקפוץ לכם אחרי כמה זמן מסך התחברות מחדש לחשבון. במידה ומסך ההתחברות מחדש לא עולה גם לאחר הפעלה מחדש של Outlook והפעלה מחדש של המחשב, ומתקבלת הודעה שאתם מנותקים או לא מצליחים להתחבר לתיבת הדואר, יש לבצע את הפעולות מטה
- יש להיכנס אל Credential Manager (מנהל האישורים) דרך חיפוש ולהיכנס אליו (לחיצה על "התחל" ואז להתחיל לכתוב)
- יש לעבור ללשונית Credentials Windows (אישורים של Window)
- תחת אישורים גנריים (Generic Credentials) יש ללחוץ על השורה שמתחילה ב
MicrosoftOffice14/15/16_Data:SSPI
ומסתיימת בכתובת המייל שלכם. - יש ללחוץ על מחיקה (Remove) ולאחר מכן לאשר.
לאחר סגירה ופתיחה מחדש של Outlook – אמורה לקפוץ ההודעה להכנסת שם כתובת המייל והסיסמה.