מדריך לתיקון בעיית התחברות למערכות האוניברסיטה
במידה ואתם חווים בעיה בכניסה למערכות האוניברסיטה (MyTAU, ERP, חילן) אנא נסו לפעול לפי הפעולות הבאות
מרבית התקלות יפתרו לאחר ביצוע Forced Refresh לדפדפן - פעולה שמבצעת העלאה מחדש לדף האינטרנט ול-cookies שלו.
במערכות הפעלה Windows שולחניות (Desktop) יש ללחוץ על לחצני Ctrl + F5 במקלדת.
במחשבים ניידים המריצים Windows יש ללחוץ על Ctrl + Fn + F5.
במחשבי Mac יש ללחוץ על Command + Shift + R או Command + Option + R.
במידה ועולה לכם בדפדפן חלונית שמבקשת מכם אישור, יש לאשר.
להלן דוגמה מדפדפן כרום:
במידה וזה לא עובד, יש לבצע מחיקת Cookies מהדפדפן.
אזהרה: פעולה זו תוציא אתכם מכל האתרים שאתם מחוברים אליהם (לא מוחקת סיסמאות שמורות, אבל מוציאה כל דבר שמחובר בדפדפן כולל פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ווב וכו').
Google Chrome
מצד ימין או שמאל (תלוי בשפת הדפדפן) יש את סימן 3 הנקודות. יש ללחוץ עליו ואז לבחור באפשרות:
Clear browsing data
בחלון שנפתח יש לסמן ב-Time range את אפשרות All time ולסמן ב-V אך ורק את Cookies and other site data.
לאחר מכן יש ללחוץ על Clear data ולסגור את הדפדפן ולפתוח אותו מחדש ולאחר מכן זה יתחבר.