Outlook לא מתחבר לאחר שינוי סיסמה

עבור משתמשי tauex – לאחר שינוי סיסמת משתמש ה-tau, אמור לקפוץ לכם אחרי כמה זמן מסך התחברות מחדש לחשבון. במידה ומסך ההתחברות מחדש לא עולה גם לאחר הפעלה מחדש של Outlook והפעלה מחדש של המחשב, ומתקבלת הודעה שאתם מנותקים או לא מצליחים להתחבר לתיבת הדואר, יש לבצע את הפעולות מטה

  1. יש להיכנס אל Credential Manager (מנהל האישורים) דרך חיפוש ולהיכנס אליו (לחיצה על "התחל" ואז להתחיל לכתוב)
    כניסה למנהל האישורים דרך חיפוש
  2. יש לעבור ללשונית  Credentials Windows (אישורים של Window)
    כניסה ללשונית אישורים של ווינדוס
  3. תחת אישורים גנריים (Generic Credentials) יש ללחוץ על השורה שמתחילה ב
    MicrosoftOffice14/15/16_Data:SSPI
    ומסתיימת בכתובת המייל שלכם.
  4. יש ללחוץ על מחיקה (Remove) ולאחר מכן לאשר.
    בחירה בהסרה של הרשומה
    במסך הבא יש לאשר מחיקה

לאחר סגירה ופתיחה מחדש של Outlook – אמורה לקפוץ ההודעה להכנסת שם כתובת המייל והסיסמה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>