ברכות חמות לליאור אינרמן ולארז ירמיה מצטייני הרקטור לשנת תשע"ח

בטקס חגיגי שהיה ביום שני, 4 במארס 2019, העניקו רקטור האוניברסיטה פרופ' ירון עוז ודקאן הפקולטה פרופ' עבדאלסלאם עאזם תעודות הערכה לשני מצטייני הפקולטה לשנת תשע"ח.

06 מרץ 2019
הענקת התעודה לארז ירמיה

הפקולטה למדעי החיים מברכת את ליאור אינרמן ואת ארז ירמיה, מצטייני הרקטור לשנת תשע"ח, ומתברכת בהישגיהם. הנה סיפורו של אחד מהם.

ארז ירמיה, סטודנט בתוכנית הדו חוגית לביולוגיה ופסיכולוגיה, החל את לימודיו באוניברסיטת תל אביב בשנת תשע"ו בחוג לפסיכולוגיה. במסגרת הקורס פסיכולוגיה פיזיולוגית הוא גילה עניין רב בהיבטים הביולוגיים של הפסיכולוגיה, והבין שהוא רוצה ללמוד מדעי החיים.

"אני מתעניין במגוון רחב של תחומים במדעי החיים, ובעיקר בביולוגיה חישובית, מיקרוביולוגיה וביוטכנולוגיה" מספר ארז. "בנוסף ללימודי בפקולטה אני עובד במעבדה של ד"ר עינת חזקני-קובו מהאוניברסיטה הפתוחה, שפועלת בשיתוף פעולה עם מעבדתו של פרופ' טל פופקו מהפקולטה. שם אני עוסק בחקר הגנומיקה המיטוכונדריאלית והאבולוציה המולקולרית".

ארז חבר בנבחרת ה- iGEM הראשונה של אוניברסיטת תל אביב. הנבחרת תייצג את האוניברסיטה בתחרות השנתית בביולוגיה סינתטית שמארגנת קרן iGEM ושתיערך בסתיו 2019 בבוסטון שבארה"ב. הנבחרת התל אביבית החליטה להתמקד במציאת אלטרנטיבות לטיפול באנטיביוטיקה באמצעות שימוש ב-Pyocins, כלי שמיוצר ע"י בקטריות מסוג Pseudomonas, ושבעזרתו הן נלחמות בבקטריות מתחרות.

ארז מקווה להמשיך בלימודים מתקדמים במדעי החיים ולעסוק במחקר ביולוגי. "השילוב בין הקורסים ללימודים במעבדות למדעי החיים תרמו לי המון. צברתי גם ידע וגם ניסיון", אמר ארז.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>