פרופ' ג'ודית ברמן נבחרה חברה בארגון האירופי לביולוגיה מולקולרית

פרופ' ברמן נמנית על 56 החברים החדשים בארגון האירופאי לביולוגיה מולקולרית (EMBO), ארגון שמונה למעלה מ- 1,800 מהחוקרים המובילים בתחומם באירופה ובעולם כולו

30 יוני 2019
פרופ' ג'ודית ברמן

פרופ' ג'ודית ברמן מבית הספר לביולוגיה מולקולרית של התא ולביוטכנולוגיה זכתה להכרה על הישגיה הבולטים בחקר הצמיחה והאבולוציה של השמרים. היא חברה באגודה האמריקנית לקידום המדע (AAAS) ובאגודה האמריקנית למיקרוביולוגיה. במחקרה היא משתמשת בשמרים, ובמיוחד בשמרים פתוגניים, בכדי לאפיין מנגנונים בסיסיים בשינוי הגנום, הקשורים בתגובות פנוטיפיות מהירות ללחץ.

 

"אנחנו גאים בפרופ' ברמן עם בחירתה לארגון האירופי לביולוגיה מולקולרית. ה- EMBO מוסיף לשורותיו מדענים בעלי הישגים מחקריים יוצאי דופן", אומרת פרופ' קרן אברהם, סגנית דקאן הפקולטה לרפואה על שם סאקלר וחברה במועצת EMBO.

 

"פרופ' ברמן היא חברת סגל מוערכת במיוחד בפקולטה למדעי החיים", אמר פרופ' עבדאלסאלם עאזם, דקאן הפקולטה. "בחירתה ל- EMBO היא למעשה הכרה רשמית בחשיבות מחקרה, שנמצא בחוד החנית של הביולוגיה המולקולרית של שמרים פתוגניים".

 

חברי EMBO לוקחים חלק במימוש יוזמות הארגון באמצעות חברות בוועדות ובמועצות, דנים בבקשות למימון מחקרים ועוסקים בהדרכת  חוקרים צעירים.
 
 
פרופ' ברמן תתקבל באופן רשמי כחברה ב- EMBO באספה השנתית של חברי הארגון שתהיה בסוף חודש אוקטובר 2019 בהיידלברג.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>